آدیداس
مقایسه آمیخته بازاریابی پوشاک ورزشی داخلی و خارجی و ضعفهای شرکتهای داخلی ورزشی: مطالعه آدیداس و مجید [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 87-109]
آمیخته بازاریابی
مقایسه آمیخته بازاریابی پوشاک ورزشی داخلی و خارجی و ضعفهای شرکتهای داخلی ورزشی: مطالعه آدیداس و مجید [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 87-109]
آمیخته بازاریابی ورزشی
بررسی دامنه تابآوری مشتری با تحلیلی بر حد مطلوب، قابل قبول و ادراک شده از آمیخته بازاریابی ورزشی (مورد مطالعه: مجموعه ورزشی کوثر) [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 101-130]
ا
ایران
شناسایی و رتبه بندی موانع اقتصادی گردشگر ورزشی در کشور ایران [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 152-180]
ارزش ویژه برند
اندازه گیری ارزش ویژه برند مشتری محور در بازار پوشاک ورزشی وارداتی کشور [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 111-133]
ارزش ویژهی نشان تجاری
تعیین رابطه ی حامی مالی با ارزش ویژهی نشان تجاری [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 146-169]
استادیوم
تحلیل دلایل حضور تماشاگران در مسابقات لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۸ و رابطه آن با سابقه، مقدار و بازگشت دوباره [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 47-74]
استراتژیک
شناسایی عوامل سازمانی مؤثر بر تصمیم گیری های استراتژیک مالی در کمیته ملی المپیک ج.ا.ا. [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 79-106]
اصول زیباییشناسی
مدیریت فضاهای ورزشی مدارس از دیدگاه اصول زیباییشناسی [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 45-64]
اقتصاد مقاومتی در ورزش
اهتمام به اقتصاد مقاومتی و نقش آن بر توسعه اقتصادی صنعت ورزش ایران [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 1-22]
اقتصاد نوظهور
نقش ورزش در توسعه روابط خارجی کشورهای اقتصاد نوظهور (بریک) [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 63-109]
الگوبرداری تطبیقی
مطالعه تطبیقی بر مدیریت فروش انواع بلیت در رویدادهای بزرگ ورزشی و ارائه الگو در ایران [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 75-100]
انگیزه لذت جویانه
بررسی انگیزه های خرید اینترنتی محصولات ورزشی از راه شبکه های اجتماعی تلگرام [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 31-48]
اهرم های اقتصادی
اهتمام به اقتصاد مقاومتی و نقش آن بر توسعه اقتصادی صنعت ورزش ایران [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 1-22]
تصمیمگیری
شناسایی عوامل سازمانی مؤثر بر تصمیم گیری های استراتژیک مالی در کمیته ملی المپیک ج.ا.ا. [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 79-106]
تطبیقی
نقش ورزش در توسعه روابط خارجی کشورهای اقتصاد نوظهور (بریک) [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 63-109]
تعهد رابطه مند
رابطه بین تعهد رابطه مند و رفع تعارض با رضایت مشتریان کالاهای ورزشی [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 110-125]
تماشاگر
تحلیل دلایل حضور تماشاگران در مسابقات لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۸ و رابطه آن با سابقه، مقدار و بازگشت دوباره [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 47-74]
تماشاگران ورزشی
پیشبینها و پیامدهای وفاداری تماشاگران ورزشی: مطالعه تماشاگران ایرانی لیگ جهانی والیبال [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 49-78]
تمایل به حضور آتی
تحلیل دلایل حضور تماشاگران در مسابقات لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۸ و رابطه آن با سابقه، مقدار و بازگشت دوباره [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 47-74]
توسعه اقتصادی
اهتمام به اقتصاد مقاومتی و نقش آن بر توسعه اقتصادی صنعت ورزش ایران [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 1-22]
توسعه نهادی
اهتمام به اقتصاد مقاومتی و نقش آن بر توسعه اقتصادی صنعت ورزش ایران [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 1-22]
ح
حامی مالی
تعیین رابطه ی حامی مالی با ارزش ویژهی نشان تجاری [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 146-169]
حداقل سطح خدمت قابل قبول
بررسی دامنه تابآوری مشتری با تحلیلی بر حد مطلوب، قابل قبول و ادراک شده از آمیخته بازاریابی ورزشی (مورد مطالعه: مجموعه ورزشی کوثر) [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 101-130]
حضور مجدد
پیشبینها و پیامدهای وفاداری تماشاگران ورزشی: مطالعه تماشاگران ایرانی لیگ جهانی والیبال [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 49-78]
خرید اینترنتی
بررسی انگیزه های خرید اینترنتی محصولات ورزشی از راه شبکه های اجتماعی تلگرام [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 31-48]
د
دامنه تابآوری مشتریان
بررسی دامنه تابآوری مشتری با تحلیلی بر حد مطلوب، قابل قبول و ادراک شده از آمیخته بازاریابی ورزشی (مورد مطالعه: مجموعه ورزشی کوثر) [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 101-130]
دانشجویان
بررسی سبکهای تصمیمگیری برای خرید پوشاک ورزشی (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز) [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 1-30]
رفتار خرید
بررسی سبکهای تصمیمگیری برای خرید پوشاک ورزشی (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز) [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 1-30]
رفع تعارض
رابطه بین تعهد رابطه مند و رفع تعارض با رضایت مشتریان کالاهای ورزشی [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 110-125]
رقابت
بررسی نگرش مدیران ورزشی استان مرکزی به بازاریابی [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 23-62]
رویدادهای بزرگ ورزشی
مطالعه تطبیقی بر مدیریت فروش انواع بلیت در رویدادهای بزرگ ورزشی و ارائه الگو در ایران [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 75-100]
س
سبک تصمیم گیری
بررسی سبکهای تصمیمگیری برای خرید پوشاک ورزشی (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز) [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 1-30]
سطح خدمت ادراکشده
بررسی دامنه تابآوری مشتری با تحلیلی بر حد مطلوب، قابل قبول و ادراک شده از آمیخته بازاریابی ورزشی (مورد مطالعه: مجموعه ورزشی کوثر) [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 101-130]
سطح خدمت مطلوب
بررسی دامنه تابآوری مشتری با تحلیلی بر حد مطلوب، قابل قبول و ادراک شده از آمیخته بازاریابی ورزشی (مورد مطالعه: مجموعه ورزشی کوثر) [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 101-130]
سودآوری
نقش منابع سازمانی بر سودآوری باشگاه های حرفه ای فوتبال ایران با میانجی گری مزیت رقابتی [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 126-151]
ص
صد خرید مجدد
تأثیر رضایتمندی مشتریان آنلاین محصولات ورزشی بر قصد خرید مجدد [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 23-46]
صنعت ورزش
اهتمام به اقتصاد مقاومتی و نقش آن بر توسعه اقتصادی صنعت ورزش ایران [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 1-22]
ع
عوامل سازمانی
شناسایی عوامل سازمانی مؤثر بر تصمیم گیری های استراتژیک مالی در کمیته ملی المپیک ج.ا.ا. [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 79-106]
ف
فروش بلیت
مطالعه تطبیقی بر مدیریت فروش انواع بلیت در رویدادهای بزرگ ورزشی و ارائه الگو در ایران [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 75-100]
فعالیت بدنی
مدیریت فضاهای ورزشی مدارس از دیدگاه اصول زیباییشناسی [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 45-64]
ق
قدرت نرم
نقش ورزش در توسعه روابط خارجی کشورهای اقتصاد نوظهور (بریک) [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 63-109]
ک
کالاهای ورزشی
رابطه بین تعهد رابطه مند و رفع تعارض با رضایت مشتریان کالاهای ورزشی [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 110-125]
کشور
نقش ورزش در توسعه روابط خارجی کشورهای اقتصاد نوظهور (بریک) [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 63-109]
کیفیت تیمی
پیشبینها و پیامدهای وفاداری تماشاگران ورزشی: مطالعه تماشاگران ایرانی لیگ جهانی والیبال [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 49-78]
کیفیت خدمات
رابطه بین کیفیت خدمات و رضایتمندی با وفاداری مشتریان باشگاههای بیلیارد شهر مشهد [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 19-44]